Saturday, October 15, 2016

Am vrut sa mai scriu si ieri, dar nu am mai am vut timp

Vreau sa scriu destul de des, daca se poate. Acum incerc sa mai scriu ceva, ca sa fie ceva si pentru astazi. Si ieri am vrut sa mai adaug ceva. Insa nu a fost cu putinta, deoarece am avut alte treburi de facut. Si s-a facut seara si am trecut la somn. Dar acum m-am trezit. Desi am o zi diferita astazi. Am sa incerc sa mai scriu ceva in orele care vor urma. Aici sau pe alte bloguri. Urmeaza sa imi fac de cap si sa scriu asa cum imi palce. Stiu ca pot sa fac ceva care sa schimbe lumea. Si eu pot sa fiu diferit si sa am personalitatea mea. Am incercat mai multe idei si acum am reusit sa termin de scris chestia asta. O sa ma pregatesc pentru urmatoarea publicare in cateva minute. Poate peste o ora.

No comments:

Post a Comment