Friday, November 11, 2016

Cedeam ca si eu pot sa castig la loto de fiecare data. Macar o suma mica

Oare pot sa castig la loto de fiecare data? Se poate sa castg cu sume mici? Ma intreb cat de bine se poate sa castig si ce trebuie sa fac ca sa fie asa. Imi trebuie multe persoane care sa ma ajute sa joc si sa stiu cum sa fac ca sa fie cel mai bine. Daca vreau sa joc si trebuie sa stiu ce sa fac, pot si eu sa fac in asa fel incat sa stiu numerele extrase la loto pe 10 noiembrie ca sa avem ceva sanse de castig.

Imi trebuie multe informatii si cateva sinteze si niste analize sau calcule pe care sa le fa in asa fel incat sa fie si pentru mine ceva de care sa ma agat. Vreau sa castig la loto cateva premii bunicele, ca sa am mai multi bani. vreau sa fac asta si tot incerc sa cumpar mai multe bilete, care sa ma ajute sa castig ce vreau si sa fie in asa fel incat sa fie totul bine pentru mine, Vreau sa fac asa si uite ca se poate sa castig cu numerele mele norocoase.

No comments:

Post a Comment